Magas vérnyomás nincs könyv


Leírás a könyvről Csökkentsük a ránk nehezedő nyomást a 21 napos DASH-diétán alapuló étrenddel és szakácskönyvvel.

hogyan lehet átütemezni a magas vérnyomású repülést példa a magas vérnyomás menüjére

Ha magas vérnyomással küzdünk, nagy kihívásnak tűnhet étkezési szokásaink megváltoztatása és nátriumfogyasztásunk figyelése, ez pedig még stresszesebbé teheti mindennapjainkat. Jennifer Koslo egyszerű, ám nagyon hatásos 21 napos DASH-diétára alapuló étrendje segítségével természetes módon mérsékelhetjük sófogyasztásunkat és kímélhetjük szívünket.

mi a krónikus magas vérnyomás refrakter hipertónia

A bevásárlólisták, heti étrendek és tápértékadatok segítségével könnyedén, gyógyszerek nélkül tarthatjuk karban a vérnyomásunkat.

Nélkülözhetetlen összefoglaló: alapvető információk a hipertónia sajátosságairól és kialakulásáról, mire számítsunk a diagnosztizálását követően, és mik a kockázati tényezői. Több mint 75 DASH ihletésű recept, melyek szívbarát hozzávalóik, és alacsony nátrium- valamint magas kálium- és magnéziumtartalmuk révén csökkentik a vérnyomást.

Táplálkozási tippek: ajánlott és kerülendő ételek, tápértéktáblázatok.

a magas vérnyomás új generációs gyógyszerekkel történő kezelése izgalom magas vérnyomás

Jennifer Koslo dietetikus és táplálkozástudományi szakértő tanácsadóként és íróként is az egészséges életmód elkötelezett támogatója. A texasi Austinban él.

magas vérnyomás és fájó szívfájdalmak vérnyomás idős korban